Cei care apeleaza campanii de
remarketing Adwords au foarte multe beneficii, fiind o practica tot mai
populara, ce promite eficienta si cu ajutorul carora clientii se bucura de
reclame plasate ideal doar in cazul anumitor utilizatori. In primul rand, aceasta
unealta ajuta la pregatirea unor bannere in care sa fie incluse produsele
comercializate, iar acestea sa fie afisate doar celor care sunt interesati de
astfel de produse, aspect dedus din comportamentul lor online. Totusi, exista
foarte multi factori de care trebuie sa se tina cont,
motiv pentru care se recomanda apelarea la specialistii de la WiseVision, care
vor lua intotdeauna cele mai bune decizii in functie de situatia prezentata.
Avantaje
Aceste campanii de remarketing Adwords ofera posibilitatea de a-i reatrage pe utilizatori pe propriul site,
fiind o modalitate foarte simpla si eficienta. In plus, aceasta unealta este
ideala pentru magazinele online, deoarece, conform statisticilor, cei care au
mai vizitat deja site-ul si sunt familiarizati cu el au sanse mai mari de a
achizitiona un produs, spre deosebire de cei care il viziteaza pentru prima
data. In plus, creste vizibilitatea si popularitatea, iar de fiecare data cand
un client cumpara un produs, pe viitor ii poate fi recomandat unul de completare,
adica daca a achizitionat o pereche de pantofi, i se poate sugera un spray
pentru intretinerea lor.
Profesionalism
Dar aici intervin cei de la
WiseVision, care in functie de nisa pe care opereaza clientul, sa alcatuiasca
un profil al utilizatorilor ce acceseaza site-ul pentru a putea targeta
campaniile, iar in acest sens exista numeroase posibilitati. In cazul
remarketingului se poate tine cont de cateva aspecte importante, precum
alegerea celor care nu numai ca au vizualizat un anumit produs pe propriul
site, ci si cei care au introdus produsul in cos, insa nu au mai plasat
comanda, astfel ca totul poate fi foarte eficient.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu