joi, 13 aprilie 2017

Remarketingul creste rata de conversie a business-ului

Cei care apeleaza campanii de remarketing Adwords au foarte multe beneficii, fiind o practica tot mai populara, ce promite eficienta si cu ajutorul carora clientii se bucura de reclame plasate ideal doar in cazul anumitor utilizatori. In primul rand, aceasta unealta ajuta la pregatirea unor bannere in care sa fie incluse produsele comercializate, iar acestea sa fie afisate doar celor care sunt interesati de astfel de produse, aspect dedus din comportamentul lor online. Totusi, exista foarte multi factori de care trebuie sa se tina cont, motiv pentru care se recomanda apelarea la specialistii de la WiseVision, care vor lua intotdeauna cele mai bune decizii in functie de situatia prezentata.

Avantaje

Aceste campanii de remarketing Adwords ofera posibilitatea de a-i reatrage pe utilizatori pe propriul site, fiind o modalitate foarte simpla si eficienta. In plus, aceasta unealta este ideala pentru magazinele online, deoarece, conform statisticilor, cei care au mai vizitat deja site-ul si sunt familiarizati cu el au sanse mai mari de a achizitiona un produs, spre deosebire de cei care il viziteaza pentru prima data. In plus, creste vizibilitatea si popularitatea, iar de fiecare data cand un client cumpara un produs, pe viitor ii poate fi recomandat unul de completare, adica daca a achizitionat o pereche de pantofi, i se poate sugera un spray pentru intretinerea lor.

Profesionalism


Dar aici intervin cei de la WiseVision, care in functie de nisa pe care opereaza clientul, sa alcatuiasca un profil al utilizatorilor ce acceseaza site-ul pentru a putea targeta campaniile, iar in acest sens exista numeroase posibilitati. In cazul remarketingului se poate tine cont de cateva aspecte importante, precum alegerea celor care nu numai ca au vizualizat un anumit produs pe propriul site, ci si cei care au introdus produsul in cos, insa nu au mai plasat comanda, astfel ca totul poate fi foarte eficient.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu